• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Fråga om uc uppdatering

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

ca5tio

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 907
Blev medlem
28 Oktober 2012
Meddelanden
3 961
Mottagna reaktioner
977
Poäng
907
Tink appen är inte uppdaterad hos mig
 

AW89

V.I.P
Poäng: 217
Blev medlem
27 Maj 2015
Meddelanden
637
Mottagna reaktioner
67
Poäng
217
Woho nu kom de in för mig å de blev en gigantisk skillnad på scoring. Fortfarande dåligt men fan så mkt bättre
 

AW89

V.I.P
Poäng: 217
Blev medlem
27 Maj 2015
Meddelanden
637
Mottagna reaktioner
67
Poäng
217
Då är de bara creditsafe som inte uppdaterat för mig ännu
 

ca5tio

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 907
Blev medlem
28 Oktober 2012
Meddelanden
3 961
Mottagna reaktioner
977
Poäng
907
Är så arg och besviken på UC, fått min inkomstuppdatering för 2016 har sänkt mitt underskott med 123.000 och ökat inkomsten men det syns inte på kreditbetyget. Betalar ner mina blancolån och kreditkort men det hjälper inte heller. Vad kan jag göra har inte möjlighet att lösa blancolån och kreditkort helt, utan bara betala ner känns så tröstlöst:(:(:(.
 

AW89

V.I.P
Poäng: 217
Blev medlem
27 Maj 2015
Meddelanden
637
Mottagna reaktioner
67
Poäng
217
Är så arg och besviken på UC, fått min inkomstuppdatering för 2016 har sänkt mitt underskott med 123.000 och ökat inkomsten men det syns inte på kreditbetyget. Betalar ner mina blancolån och kreditkort men det hjälper inte heller. Vad kan jag göra har inte möjlighet att lösa blancolån och kreditkort helt, utan bara betala ner känns så tröstlöst:(:(:(.
Förstår att det känns riktigt tungt! Man förstår sig inte på den där världen. Har du möjlighet för samlingslån? Har du mycket förrrågningar så de kommer släppa med tiden ?
 

Slösarn

Aktiv medlem
Poäng: 42
Blev medlem
30 Mars 2017
Meddelanden
39
Mottagna reaktioner
14
Poäng
42
Gött, 17,9 till 6,2. I slutet av månaden försvinner blir två ff äldre än 6 mån med :)
 

TomTom

V.I.P
Poäng: 447
Blev medlem
27 Maj 2017
Meddelanden
520
Mottagna reaktioner
292
Poäng
447
Är så arg och besviken på UC, fått min inkomstuppdatering för 2016 har sänkt mitt underskott med 123.000 och ökat inkomsten men det syns inte på kreditbetyget. Betalar ner mina blancolån och kreditkort men det hjälper inte heller. Vad kan jag göra har inte möjlighet att lösa blancolån och kreditkort helt, utan bara betala ner känns så tröstlöst:(:(:(.
Jag känner som/med dig. Jag ökade min inkomst med 105000 och betyget helt oförändrat. Kan inte tro det skulle bli exakt samma. Jag hoppas bara de glömt uppdatera eller något tillfälligt data strul. Betala för denna tjänst känns idag ingevidare...
 

ca5tio

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 907
Blev medlem
28 Oktober 2012
Meddelanden
3 961
Mottagna reaktioner
977
Poäng
907
Förstår att det känns riktigt tungt! Man förstår sig inte på den där världen. Har du möjlighet för samlingslån? Har du mycket förrrågningar så de kommer släppa med tiden ?
Har inga förfrågningar har inte haft sedan november 2016 då min sista försvann. Är i valet och kvalet om jag ska söka samlingslån då jag har sjukpension så jag har låg inkomst och sen måste jag så småningom renovera huset så jag vill ha så bra förutsättningar som möjligt för det. Det känns bara så tröstlöst att kämpa månad för månad utan att det gör någon skillnad.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp